Minggu, 11 Desember 2011

Berkeping - keping



memberitahu saya untuk pergi
tetapi jangan memohon saya untuk tinggal
bibir anda mengatakan bahawa anda suka
mata anda mengatakan bahawa anda tidak suka

ada kebenaran dalam pembohongan anda
ragu-ragu dengan niat anda
apa yang anda bina
yang
anda meletakkan-siakan
ada kebenaran dalam pembohongan anda
ragu-ragu dengan niat anda
Saya mendapat apa yang anda tidak mengambil

jadi saya  tidak akan menjadi salah satu
menjadi salah satu untuk meninggalkan
berkeping-keping
dan anda / anda akan bersendirian
bersendirian dengan segala rahsia anda
dan kepercayaan yang berbuat dusta

anda Bukan Tuhan sayan Juga Bukan
kemudian membuang aku seperti batu
anda membalut saya di tangan anda
dan membiarkan saya sampai menjadi tulang tulang

ada kebenaran dalam pembohongan anda
ragu-ragu dengan niat anda
Saya mendapat apa yang anda tidak mengambil

jadi saya tidak akan menjadi salah satu
menjadi salah satu untuk meninggalkan
berkeping-keping
dan anda / anda akan bersendirian
bersendirian dengan segala rahsia anda
dan kepercayaan
berbuat dusta

jadi saya  tidak akan menjadi salah satu
menjadi salah satu untuk meninggalkan
berkeping-keping
dan anda / anda akan bersendirian
bersendirian dengan segala rahsia anda
dan kepercayaan
berbuat dusta

0 komentar:

Posting Komentar